Karsamstag
Velikanoč
Die Auferstehungsmesse begann mit der Feuersegnung und dem Entzünden der Osterkerze. Pfarrer, Assistenz und Ministranten zogen mit der Osterkerze in die dunkle Kirche mit dem Ruf Lumen Christi ein und an den Bänken wurden Laternen entzündet.
Das Osterlob „Exulter“ wurde von Michael Kassl aus Maria Elend sehr schöngesungen – herzlichen Dank dafür.
Nach der Tauferneuerung und der Segnung des Taufwassers und der Osterkerzefeierten wir gemeinsam die Eucharistie. Herzlichen Dank an Elisabeth Riplitsch für die Spende und die Gestaltung der Osterkerze.
Beendet wurde die Auferstehungsfeier mit der Auferstehungsprozession: und dem Halleluja Jesus lebt!
Viele Menschen haben beigetragen, dass wir diese Osterfeierlichkeiten so schön miteinander feiern durften.
Danke sagen wir, der Assistenz Stani Adlaßnig und Ingeborg Veratschnig, den Ministrant:innen, den Firmlingen und deren Begleiter:innen, dem Kirchenchor unter der Leitung von Mathias Köfer und den Lektor:innen.
Damit die Arbeiten im Hintergrund alle zeitgerecht vorbereitet und durchgeführt werden, danken wir unserem unermüdlichen Messner Maxi und seiner Frau Resi Tschemernjak für die Auswahl der Altartücher und das Schmücken der Kirche mit den schönen ausgewählten Tüchern.
Unserer lieben Magda Pfarrmaier, Franziska Kozar und Rose Kropfitsch danken wir für ihre wunderbare Sorge, dass die Pfarrkirche sauber bleibt.
Nicht zuletzt wollen wir Margrith Kulnig hervorheben, für den wunderbaren Dienst der Gestaltung des Altarraumes mit Blumen. Die Kirche war mit Blumen wunderschön geschmückt. Ein herzliches Vergelt’s Gott dafür.
Vielen Dank an alle, die im Vorfeld an der Vorbereitung auf das Osterfest mitgewirkt hatten und den Messnerdienst sehr unterstützten.
Danke auch an Rok Kovac für das bildliche Festhalten der Feierlichkeiten!
Schließlich sind wir sehr dankbar, dass unsere Gottesdienste an den 3 Ostertagen sehr gut besucht waren und bedanken uns für Ihr Interesse an unserem liturgischen Feiern.
Vstajenjska maša se je začela z blagoslovom ognja in prižigom velikonočne sveče. Duhovnik, asistenca in ministranti so z velikonočno svečo ter vzklikom »Lumen Christi« vstopili v temno cerkev, kjer so se pri klopih prižgale laterne. Velikonočno hvalo »Exsultet« je izjemno lepo zapel Michael Kassl iz Marije v Dragi; prisrčna zahvala zanj. Po obnovi krstnih obljub, blagoslovu krstne vode in velikonočne sveče smo skupaj obhajali evharistijo. Velika hvala Elisabeth Riplitsch, ki je velikonočno svečo darovala in jo umetelno okrasila. Slavje smo sklenili z vstajenjsko procesijo in radostnim alelujo: Jezus živi!
S hvaležnostjo se spominjamo vseh, ki so omogočili tako lepo praznovanje. Asistenca Stani Adlaßnig in Ingeborg Veratschnig, naši ministranti in ministrantke, birmanci s svojimi spremljevalkami, cerkveni zbor pod vodstvom Mathiasa Köferja in bralci Božje besede so vsak na svoj način obogatili bogoslužje. Neutrudni mežnar Maxi in njegova žena Resi Tschemernjak sta z izbranim perilom in skrbno postavitvijo poskrbela, da je cerkev zasijala v praznični lepoti. Magda Pfarrmaier, Franziska Kozar in Rose Kropfitsch nenehno skrbijo, da župnijska cerkev ostaja čista in urejena. Prezbiterij je bil čudovito okrašen z rožami po zaslugi Margrith Kulnig, ki je s svojim cvetličnim darom ustvarila resnično praznično vzdušje. Velik »Bog povrni« vsem, ki so že v pripravah na praznik vlagali svoj čas in trud ter podpirali mežnarsko službo. Iskrena zahvala tudi Roku Kovaču, ki je dogajanje mojstrsko ovekovečil s fotografijami.
Posebno veseli smo, da so bile vse tri velikonočne bogoslužne slovesnosti odlično obiskane. Hvala vsakemu posamezniku za iskreno zanimanje in skupno praznovanje naše liturgije.